czwartek, 14 lutego 2013

Dzidkowe kapkejki urodzinowe

Dzisiaj króciutko. Już jakiś czas temu robiłam dla starej znajomej zamówienie specjalne. Zażyczyła sobie 11 szt. cupcakes w dwóch smakach.
1. Czekoladowe ciasto nadziane ganachem z białej czekolady a na górze krem serkowy.
2. Odwrotnie - ciasto waniliowe nadziane ganachem z mlecznej czekolady na górze krem czekoladowy.
Dodatkowo na jednym cupcaku coś specjalnego. Coś wyjątkowego dla nich obojga i tylko oni to zrozumieli. Mianowicie dostałam zdjęcie chusteczki, takiej bawełnianej z nadrukiem. Pamiętam w swoim dzieciństwie podobne, nie wiem czy jeszcze się je sprzedaje. Hehe.. Musze przyznać, że był to jeden z oryginalniejszych pomysłów, chociaż sam wzór był bardzo prosty. Miałam na blacie nanieść tylko twarz owej chusteczkowej postaci, nazwanej "płaski ryj" ^^

Całość :)

Taka mała rzeczy a jak bardzo cieszyła. Oj dobrze, że dane mi jest znać takich ześwirowanych ludzi. Dzięki nim świat jest kolorowy :) W tym samym dniu otrzymałam jeszcze od nich świetne zdjęcie. Najlepsze podziękowanie jakie kiedykolwiek dostałam :)

Uwielbiam! ^^

W takich chwilach tym bardziej ciesze się z tego co robię ;)
Pozdrawiam i zapraszam oczywiście na Facebooka :) (ha! Nauczyłam się w końcu wklejać działające linki :P)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz