niedziela, 24 listopada 2013

Zestaw torcików z Myszką Minnie

Na przestrzeni miesięcy z których nadrabiam zaległości, zdarzyło mi się nie raz robić torcik z Myszką Minnie jako motyw przewodni. Zebrałam je wszystkie w jedna notkę, tak będzie prościej ;) Za każdym razem eksperymentowałam z buźką. Raz najpierw wycinałam czarny podkład a potem cielistą część, a innym razem na odwrót. Poprzestałam na tej pierwszej wersji ;)
Pierwszy z nich jaki miałam okazję robić:

Dla małej Ali :)

Nie musiałam długo czekać, aż dostałam kolejne zlecenie na zrobienie podobnego torciku :)

Za drugim razem było już łatwiej :D

Z lotu ptaka :P

Kolejny był w innej kolorystyce. Dodatkowo super dodatkiem były "myszkowe" babeczki. Proste, ale efektowne. Mi osobiście bardzo przypadły do gustu ;)

Zestaw :)
Wystarczyły dwa kółka, kokardka i mamy uszate babeczki! ^^

Dostałam w podzięce parę zdjęć z imprezy urodzinowej. Nawet nie wiecie jak mnie takie rzeczy cieszą. Nie ma nic wspanialszego niż uśmiechnięte i zadowolone twarzyczki z moimi tortami. Bezcenne :)

Cała, wesoła gromadka! :)

Trafiło mi się też zrobienie torciku o niestandardowym kształcie - głowy Myszki Minnie. Do jego przygotowania upiekłam dwa okrągłe biszkopty. Jeden troszkę "podcięłam" żeby pasował na kontur twarzy, drugi natomiast wykorzystałam do zrobienia dwóch kółek czyli uszu. Całość pokryłam różową masą plastyczną a na to przykleiłam buźkę :)

Dobrze jest zrobić coś innego niż zawsze ;)
Doszłam też do tego, że przestrzenne kokardki wyglądają znacznie lepiej :)

Ostatni "myszkowaty" projekt był też miłą odmianą. Sama figurka i napis. Torcik sama zrobiła ciocia małej solenizantki. Muszę przyznać, że byłam z niej zadowolona :)

Minnie dla małej Laury :)

W całej okazałości.

Falbanki w spódniczce i kropeczki dopełniają całość :)

Dopiero teraz zauważyłam, że 3 jest do góry nogami! XD

Tył figurki też jest ważny!! :)

Od mamy Laury dostałam pozwolenie na umieszczenie zdjęcia z urodzin jej pociechy. Śliczne dziewczyny :) Dziękuję!

Pełno uśmiechu i radości :)

Czy przypadły Wam do gustu moje wypieki z Myszką Minnie w roli głównej? :)
Przypominam, że pełną galerię moich tortów znajdziecie na moim FANPAGEU. Zapraszam! :)

3 komentarze:

  1. Sama chciałabym dostać takiego torcika;) Zapraszam do siebie na kolejnego posta;)
    lifearthandmade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń