niedziela, 28 kwietnia 2013

Super trójca!


Z takimi superbohaterami możemy spać spokojnie! ;)

Co tam jeden, jak można mieć wszystkich największych superbohaterów! Spiderman, Superman i Batman bo o nich mowa, są ulubionymi postaciami pewnego małego solenizanta. Dostałam zadanie zrobienia tortu właśnie z nimi.
Smak tortu był również ściśle określony. Dwa ulubione smaki: czekolada i truskawki.

Ładnie się to komponuje ze sobą :)

Krem oczywiście na bazie serka. Staram się nie kupować takich gotowców. Najlepiej tłusty twaróg i sama go mielę. Dlatego też w kremie są wyczuwalne małe grudki, ale za to w smaku dużo lepszy! Oto dowód! :P

Żeby nie było! :D

Całość poprzekładałam i wysmarowałam na zewnątrz kakaowym kremem maślanym.

Tu jeszcze bez kremu maślanego.

Niestety figurki i ozdoby robiłam w nocy bez odpowiedniego oświetlenia więc nie robiłam zdjęć. Dopiero sfotografowałam gotowy tort. Na górze trzy figurki pod każdą motyw przewodni danego bohatera. Z boku tortu natomiast chciałam zrobić coś na kształt komiksowego miasta.

W całej okazałości :)

I z tyłu :)

Jak Wam się podoba taki motyw? Czekam na Wasze komentarze :)

6 komentarzy:

  1. GHeneralnie za takimi motywanmi nie przepadam, ale wygląda to genialnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super tort;) no, ale jak mogłoby być inaczej jak pilnują go super postaci z bajek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha! Pilnują, żeby wszystko było dobrze, żeby solenizant był zadowolony ;)

      Usuń
  3. gratuluję świetna robota!

    OdpowiedzUsuń